Schwarzkopf's Got2b smooth'n chic smooting lotion



Köpte dethär hårlotionet för lite mera än en vecka sedan, och har hunnit använda det några gånger. Hittade det på Kicks, och kostade ungefär 8 €.

+ Håret doftar riktigt gott av det, jag tror det är något med jordgubbar. Stor flaska + låsfunktion, så det borde räcka ett tag, och lite prinsess-aktig, haha :D Lätt att fördela och topparna blir inte "feta", tyngs ner. Kan både läggas i handukstorkat och torrt hår. Jag tror det blir lite lättare att styla, hålla håret rakt elr lockigt. Dessutom är det lite värmeskyddande.

- Antifrizz märker jag inte av så mkt, ungefär samma elektrisitet som förr. Om man har i lotionet och sedan fönar håret, doftar det inte så mycket mera. Så därför brukar jag ha i det när jag inte ska föna, elr efter. Håret tycker jag inte blir så mycket mjukare, ungefär samma som när man använder ett balsam.

Min kommentar: Riktigt bra produkt om man är ute efter en som luktar gott, inte tynger ner (läggs ju främst i topparna och nedre delen av håret), som kan läggas i både torrt och handukstorkat och är lite värmeskyddande.
Dock blir håret inte mkt mer mjukt av det, om du söker efter det. Men, dethär är mitt första lotion jag provar och har därför inte så mycket att jämföra med, så det kan hända jag bara är kräsen ;)
Betyg: /5

Kommentarer
Postat av: Nina

bra tips! :D

2012-01-07 @ 16:51:21
URL: http://niniskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0